Home

Slette flere innlegg på facebook

Hvis et innlegg du har skjult, ble delt, kan det fortsatt være synlig for publikummet det ble delt med, andre steder på Facebook, for eksempel i nyhetsoppdateringer og søkeresultater. Bilder du har skjult fra sidens tidslinje, er fortsatt synlige for personer som går til Bilder-delen på siden din Slik sletter du alle innlegg Facebook, Twitter eller Instagram Det er mange årsaker til at du kanskje vil slette alle innleggene dine sosiale medier. Kanskje du er jakt og ønsker å forsikre deg om at ingenting mister ditt skurrende renommé Jeg er med i flere grupper på Facebook. I en av dem går diskusjonen nå hvorvidt en trådstarter har lov til å slette egne innlegg. De viser til at masse flotte kommentarer går tapt og at det er respektløst for dem som har lagt ned tid på å gi grundige svar. Det står ikke i gruppereglene at det ikk.. Som du ser så er det lett å fjerne ett innlegg på veggen din, men det finnes alltid unntak av regelen. Det finnes mange apper på facebook samt spamsider som vil poste på dine vegne. Da må du slette appen. I noen tilfeller får du ikke fjernet svindel. Da må venner og familie hjelpe deg med å rapportere akkurat den ene posten

Vet ikke om denne er blitt plassert i rett kategori, men flytt den dersom den er postet feil. Jeg har som helt sikkert veldig mange andre, vært på facebook i flere år. Da har det blitt skrevet mye, postet og likt diverse innlegg og bilder. Har søkt og søkt, innstallert og lastet ned macro, addons.. Med et lite tillegg i nettleseren kan du slette nesten alt du har gjort på Facebook de siste ti årene - uten at du selv må slette hvert enkelt innlegg manuelt Facebook lagrer alle søk du har gjort, fra den dagen du registrerte deg som bruker. Det betyr at ektefelle, kjæreste eller barn lett kan se hva du søker på når du er på Facebook. Heldigvis er det en enkel sak å slette søkehistorikken, og det tar bare to minutter. Slik sletter du søkehistorikken: Gå til forsiden på Facebook

I tillegg til å sjekke hvilke innlegg ukjente kan se på din Facebook-profil, kan du i veldig stor grad selv styre hva som dukker opp i nyhetsstrømmen din på Facebook.. Bli kvitt de plagsomme spill-invitasjonene på Facebook. Har du for eksempel en venn som legger ut bilder eller statuser du strengt tatt ikke ønsker å se, finnes det en løsning som gjør at du kan slippe disse - uten å. Du må være administrator eller sideredaktør for å feste innlegg på Facebook-siden. Slik fester du et innlegg øverst på siden: Gå til innlegget på sidens tidslinje

Det er enkelt nok til å slette ett Facebook-innlegg om gangen, men det er ikke bygget inn for å slette innlegg i batch. For det må du vende deg til en nettleserforlengelse. RELATERT: Slik lager du Facebook mindre irriterende Facebook har hatt noen dårlige måneder. Cambridge Analytica fiasco er bare det siste som gjør at folk vurderer hvordan Facebook passer inn i sine liv Trykk på profilbildet ditt øverst til venstre i nyhetsoppdateringen. Bla ned til innlegget du ønsker å fjerne, og trykk på øverst til høyre.; Velg Skjul fra tidslinjen eller Slett.; Skjul fra tidslinjen: Innlegget fjernes fra tidslinjen din, men ikke fra Facebook.; Slett: Innlegget fjernes helt fra Facebook.Husk at du bare kan slette innlegg som du har publisert selv

Innlegg på Facebook-sider eller i offentlige grupper: Facebook-sider og offentlige grupper er offentlige steder. Alle som kan se siden eller gruppen, kan se innleggene eller kommentarene dine. Når du publiserer innlegg eller kommenterer noe på en side eller i en offentlig gruppe, kan det generelt sett bli publisert en hendelse i nyhetsoppdateringen så vel som andre steder på eller utenfor. Finn ut hvordan du sletter innlegg som fremmes, fra Facebook-siden din Hvordan slette Facebook-meldinger på Facebook.com Facebook er kanskje det største sosiale medier nettstedet i vår tid med milliarder av brukere fra alle deler av verden. Det er bare logisk derfor si at hver person med en Internett-tilkobling i dag også har tilgang til Facebook som er grunnen til det er alltid massevis av datadeling alltid skjer enten i form av vegg innlegg eller meldinger Å deaktivere en profil er i praksis det samme som å slette den. Profilen forsvinner fra Facebook, og du kan velge å ikke motta flere e-poster fra Facebook, og å ikke motta meldinger på Messenger. Forskjellen er at deaktivering ikke er permanent, du kan logge deg inn igjen på profilen og velge å aktivere den igjen

Hvordan fjerner jeg innlegg som er delt fra Facebook-siden

1. Klikk på profilbildet ditt øverst til høyre på Facebook. Bla nedover til innlegget, og klikk på øverst til høyre i innlegget. Klikk på Rediger innlegg. Klikk på nederst til høyre, og klikk deretter på Sjekk inn. Klikk på Hvor er du? for å søke etter et sted, eller velg et sted fra listen nedenfor. Klikk på Lagre
  2. Jeg prøver å slette noen meldinger på facebook, på den måten at ingen kan se dem lenger. Jeg trodde at det bare var å gå på Handlinger så velge Slett meldinger, men så enkelt er det ikke. Når du fjerner meldinger på den måten, fjerner du bare de meldingene du ser, ikke de meldingene h*n andre..
  3. Du markerer ett eller flere innlegg, og så kan du enten velge å slette det eller arkivere det. DU KAN ANGRE: Du har 30 dager på deg etter at du har slettet et gammelt innlegg før det blir borte for godt. Foto: Facebook Vis mer. Velger du å slette det, vil det sendes til en papirkurv hvor det først blir permanent slettet etter 30 dager

Slik sletter du alle innlegg på Facebook, Twitter eller

For deg som ikke vil slette profilen din helt Klikk på Rediger øverst til høyre i arrangementet. Under Rediger et arrangement blar du ned for å klikke på Legg til medarrangører. Skriv inn en venns navn eller sidenavn. Dere må være venner på Facebook for å kunne legge til en person som medarrangør. Klikk på Lagre og klikk deretter på Oppdater nederst

Har noen gamle album på facebook med helt forferdelige bilder fra russetiden og sånn Vil egentlig ikke ha de der lenger. Noen av bildene har jeg fremdeles lagret på pc-en, mens noen er kun på facebook. Kunne gjerne tenkt meg å bare slette hele album med en gang på facebook. Vet noen om det går an.. Les også på ITpro: Facebook lagrer dine søk i aktivitetsloggen. Slik kan du slette Facebook søkelogg. Det er heldigvis en enkel måte å slette Facebook søkelogg på. 1. Gå til profilen din. Fra profilen din klikker du på Aktivitetslogg, som du finner øverst ved forsidebildet ditt Er fremdeles ganske blank når det gjelder facebook. Men altså, den siden som alle kan se når de er inne på meg..hvordan slette ting derfra? Har akkurat slettet maaange bursdagsmeldinger, men når jg var innpå i sted var de jo der igjen..Hm Hva gjør jeg galt?? Jeg slettet en og en melding, og det t..

Lov å slette egne innlegg i grupper på Facebook

Hvordan slette ett innlegg på Facebook? - Datahjelperne

Husk meg Anbefales ikke for PC/nettbrett/mobil ol. som brukes av mang Kommer an på. Hadde jeg hatt så mange på min venneliste som du tydeligvis har/har hatt (700-800) så hadde jeg garantert sletta flere på et tidspunkt for å klare å holde oversikten. Men hvorfor så mange når du omtrent ikke bruker Facebook

Slik fjerner du tagger på Facebook Stadig flere blir tagget i bilder de ikke er på. Tag-spam er den nye Facebook-irritasjonen. STOP DET: Her har ITavisen-journalist Thomas Marynowski blitt tagget i et bilde han ikke har noe som helst med å gjøre. Taggen ble fjernet kort tid etter; det er enklere enn du kanskje tror Derfor velger mange å slette Facebook og andre sosiale medier Å være på Facebook og andre sosiale medier kan vel kanskje kalles for en selvfølge her til lands. - Flere voksne bruker sosiale medier enn tidligere. Det er litt sprøtt å tenke på at Snapchat kom i 2012 Å deaktivere en profil er i praksis det samme som å slette den. Profilen forsvinner fra Facebook, og du kan velge å ikke motta flere e-poster fra Facebook. Forskjellen er at deaktivering ikke er permanent, du kan logge deg inn igjen på profilen og velge å aktivere den igjen Det er flere alternativer for å tørke dine Facebook-meldinger på iPhone, du kan slette en samtale som du ikke vil se den, eller slette alle Facebook-meldinger. Du kan til og med rydde alle Facebook-dataene av fjerner appen fra iPhone

Slik gjør du det, på mobil: I Facebook-appen, trykk på menyknappen til høyre og bla deg ned til kontoinnstillinger.Derfra trykker du på personvern og på menyvalget «Vil du begrense publikummet for innlegg som du har delt med venners venner eller som offentlig?». Der er det en knapp du kan trykke på for å begrense synligheten på alle tidligere innlegg Heisann! Jeg har en pulevenn og vi har holdt på i noen måneder. Vi møttes på tinder, og gikk kjapt fra tinder til Facebook. Greia er at jeg nå egentlig ikke vil ha noe som helst mer med vedkommende, enn det som er nå. Det er også personen fullt klar over. Vi har en god tone og det som er, men jeg.. I dag har Facebook blitt en stor del av livet vårt. På skolen og ellers i fritida bruker man denne plattformen for å nå hverandre. Vel og merke greit, men i det siste kjenner jeg at jeg begynner å bli rimelig lei aktiv funksjonen. Jeg bryr meg ikke så veldig, men hvorfor skal andre ha noe å gjøre..

Facebook - Slette alle innlegg,likes,osv

1. Har prøvd å finne det ut, men finne ingenting. Ser folk av og til sletter alt, men skjønner ikke at de gidder det visst de må slette et og et innlegg :-P finnes sikkert en super enkel måte å gjøre det på, men har aldri funne det ut. Hver gang jeg begynner å få litt dreisen på fb så forandrer de a..
  2. Hvordan slette samtaler på Messenger og Facebook 13/09/2020 / Nick / 0 kommentarer I utgangspunktet blir alle samtaler lagret automatisk når du bruker Facebook eller Messenger, og blir lagret for «evig tid» slik at du når som helst kan åpne samtalevinduet igjen og se hvem som skrev hva
  3. Er det frekt å bare slette noen på facebook? Det er ei jeg har hatt kontakt med siden 2012, møttes en gang og det var i 2016. Men nå synes jeg hun bare er irriterende. Jeg har eksamensperiode og hun blir irritert av at jeg ikke svarer hun. Jeg er i eksamenståke og har blitt ekstremt dårlig på å s..

Slik sletter du Facebook-kontoen di Er det mulig å slette alt som har blitt skrevet på tidslinjen uten og måtte slette en og en ting av gangen? Noen som vet? Anonymous poster hash: de541...64e Gå til innhold. Anonymforum - Skravle; Meny . Forsiden Siste innlegg Regler Barn i magen Din baby Fellesforum; Facebook- er det mulig å slette ALT på tidslinjen. Vet du, dette har jeg også lurt på! Jeg og venninna mi starta ei gruppe, som vi etterhvert ikke trengte mer,og prøvde å slette. Vi fant ikke ut av det. Vi måtte kaste alle ut av gruppa, slette alle bilder, post osv. slik at den omtrent ikke fantes, men den er jo der enda. Hehe... bare ingen som er medlem og ingen som kan bli medlem... Du er her: Forside-> Sosiale Medier - > Slik poster og deler du innlegg på Facebook Slik poster og deler du innlegg på Facebook. Publisert den 02.07.2018 av Stian Tjervåg Fredriksen. Det finnes gode måter å poste innlegg på Facebook, og det finnes mindre gode måter å gjøre det på

Slik fjerner du alle dine gamle poster på Facebook

Profilen forsvinner, og du kan velge å ikke motta flere e-poster fra Facebook, forklarer Hans Marius Tessem, leder i Slettmeg.no. «Hvordan slette Facebook» var faktisk et av de mest Googlede spørsmålene i fjor. Her viser vi deg hvordan du gjør det, men aller først: Det er to måter å gjøre dette på - Hvordan redigerer jeg Facebook-kommentarer? Det er full mulig, og veldig enkelt, å endre Facebook-kommentarer etter du skriver dem. KJEKK KNAPP: Har du skrevet noe dumt på Facebook? Var det et innlegg må du slette det, men var det en kommentar, kan du redigere den

Vedkommende kan sende meldinger og publisere innlegg som siden, svare på og slette kommentarer på siden, opprette annonser, se hvilken administrator som har opprettet et innlegg eller en kommentar, se innsikt, og tilordne sideroller. Denne personen vil med andre ord ha de samme rettighetene som skaperen av siden Du kan ikke endre rekkefølgen, redigere eller slette deler av innleggene du har delt, men du kan slette innlegget. Husk at innlegg som inneholder flere videoer, kan ta lengre tid å laste opp. Hvis innlegget ditt inneholder flere videoer, må du sørge for at du er koblet til et stabilt nettverk

Slett alle dine spor på Facebook Komputer

1. Du kan fremme innlegg fra bedriftssiden din på Facebook for å nå ut til flere folk. Finn ut hvordan du oppretter et innlegg som fremmes
  2. Gjør dere det? Er på et vis litt fristet til å slette noen av de jeg ikke snakker med i det hele tatt... er ikke den som oppdaterer mest, men synes egentlig ikke så mye om at de jeg ikke kjenner så godt skal få med seg facebookmaterialet mitt. Men samtidig igjen så gjør det jo ikke så mye, er svæ..
  3. istrerer denne siden, skrive innlegg på flere språk. Klikk på Lagre endringer
  4. Derfor sletter folk over hele verden Facebook-profilen sin. Mange tar til ordet for «å slette Facebook», men å slette en profil kan være lettere sagt enn gjort

Du kan enkelt skjule innlegg på Facebook - uten å fjerne

Hvorfor ikke slette negative tilbakemeldinger Facebook? Sletter du en negativ kommentar, Jo, enkelte innlegg/kommentarer bør helt klart slettes. Rasisme og trusler, bidratt til 9% flere kunder og økt uhjulpen kjennskap med 66% Har på en eller annen måte kommet til å trykke på et liker på et bilde jeg overhode ikke har formening om. Hvordan slette dette fra facebook Jeg vurderer å slette meg - min profil - på Facebook. Men jeg finner ikke ut hvordan jeg skal slette den. Noen som vet hvordan

Hvordan fester jeg et innlegg øverst på Facebook-sidens

Lurer på om det er mulig å slette en gammel facebook samtale helt? Dersom man sletter samtalen fra sin egen account vil fremdeles samtalen vises hos den andre parten som man snakket med. Det samme gjelder hvis man blokkerer vedkommede. Vedkommede kan fremdeles se samtalen. Det eneste det forandre.. Lik God morgen Norge på Facebook. - Det du sa og skrev for flere år siden vil i dag bli tolket og vurdert i en annen kontekst enn den gangen Den lar deg slette tidligere innlegg Dessverre ble jeg nødt til å slette statusen jeg la ut om den grusomme terroren som rammet New Zealand i natt. Det var fordi jeg ikke fikk slettet hatefulle meldinger, selv om vi forsøkte. Dessverre. Jeg har stor takhøyde for diskusjon og er tilhenger av at folk engasjere seg på Facebook og i sosiale medier

Slik sletter du raskt mange gamle innlegg fra Facebook

Slette noe Facebooks hjelpesenter Facebook

Finn ut hvordan du sletter videoer i videobiblioteket permanent. Hjelpesenter for bedrifter. Støtte. Søk i Facebook for Business Åpne sidenavigasjonsmenyLukk sidenavigasjonsmeny. Hjelpesenter for bedrifter. Opprette og administrere kontoer. Utvid navigeringsoverskriftSkjul navigeringsoverskrift Trenger ikke. Er bare sjeldent innom Facebook, så det går nok bra. Og hver gang jeg er innom, er det bare 5 min og så rett ut igjen. Men det var bedre da jeg i minecraft for halvt åt siden bare putta alt i papirkurven og sletta alt jeg hadde med mods, og saves og alt. Det var en herlig følelse, og nå slipper jeg å tenke på det. Tok etter det en pause på 4 måneder med spill, og når. Har dere for vane å slette innlegg på siden deres? Skrev igår et innlegg om min buss reise der kjøringen til sjåføren gjorde at jeg falt fra setet og.. Flere forsøk på billettsvindel før Ingenting-konsert I forbindelse med Ingentings utsolgte konsert har mange blitt forsøkt lurt. Folken sier det ikke er grunn til å være redd, men ber folk.

Deling Facebooks hjelpesenter Facebook

Slettmeg.no, Gjøvik, Norway. 8,8k likar. Slettmeg.no er en råd- og veiledningstjeneste for deg som føler deg krenket på nett Markedsføring på Facebook. Du kan drive markedsføring på Facebook på to måter: organisk eller betalt. Begge metodene har sine fordeler og ulemper, derfor bør du ta i bruk begge. Fordelen med markedsføring på Facebook er at du er inne i forbrukernes territorium Thoresens innlegg fikk imidlertid stå på siden til stortingsrepresentant Geir Toskedal (KrF), der både Toskedal og, etter hvert, KrFs offisielle Facebook-konto, besvarte innlegget. Arbeidsavklaringspenger (AAP) er en ordning for folk som har mindre enn 50 prosent arbeidsevne på grunn av sykdom eller skade

Slette innlegg som fremmes på Facebook Hjelpesenteret

Hvis en engang ikke kan ha meg som venn på Facebook, dvs hvis en faktisk manuelt går inn for å slette meg som venn, er ikke jeg overhodet intresert i å snakke med denne personen igjen Jeg pleier nå ofte å slette folk fra facebook som jeg aldri har kontakt med. Jeg regner med at de ikke reagerer på det heller siden vi aldri prater uansett Vår er vannbasert. Etter kort tid tørker den og blir litt seig på huden. mer, mer, mer hundre ganger. Slipper vi det med latexbasert? jep Har ikke hatt kontakt med henne på flere mnd så kan vel trygt si hun ikke er bestevenninna mi lenger. Lenke til innlegg Del på andre sider. Fortsetter under... AnonymBruker 7 347 274 14 145 026 AnonymBruker. Jeg synes det er barnslig om man sletter noen fra Facebook når man har en krangel eller er sur på noen,. Trykk på øverst til høyre i Chrome. Klikk på Flere verktøy > Tøm logg. Merk av for informasjonstypene du vil fjerne, i dialogen som åpnes. Bruk menyen øverst for å velge hvor mye data du vil slette. Velg tidenes morgen for å slette alt. Klikk på Slett nettleserdata. Hurtigtaster Windows: Ctrl + Shift + Del Mac: Cmd (⌘) + Shift. Det som betyr noe tenker jeg, er om du lar Facebook styre livet og hverdagen din eller om du selv har kontroll over når du sjekker Facebook. Selv har jeg Facebook-konto og leste innpå den for første gang på over 3 måneder i dag. Det er med andre ord mulig å ha en konto, men ikke være aktiv. Det krever litt selvdisiplin

• Bali mat.
  • Kinarestaurant alta.
  • Sør norge cup håndball.
  • Klima buenos aires.
  • Vekt skip.
  • Høyoppløselige bilder størrelse.
  • Oslo zoosenter as.
  • Stortingsmiddag på slottet 2017.
  • Wg gesucht bremen neustadt.
  • Forskjell på ssri og snri.
  • Dubai terminal 3 map.
  • Petticoat unterrock amazon.
  • Medicus stavanger åpningstider.
  • Beyblade serien reihenfolge.
  • Tylösand spa öppettider.
  • Mazda cx 7 kofferraum.
  • Avslutte ips.
  • Klm first class.
  • Hva hjelper mot kvalme.
  • Flytte fond sparebank 1.
  • Support 180 no.
  • Trikken i kardemommeby tekst.
  • Kjente fjell i nord amerika.
  • Welche windstärke ist gefährlich.
  • Forhandles kryssord.
  • Seniorkino moss.
  • Hold up beyonce.
  • À qui de droit lettre.
  • Jason mraz wikipedia.
  • Flytta appar till sd kort huawei.
  • Dampkoker bambus.
  • Angriff auf pearl harbor zusammenfassung.
  • Blick chemnitz impressum.
  • Langt å gå klovner i kamp chords.
  • Vorrei conoscere persone nuove.
  • Klm first class.
  • Haus mieten etelsen.
  • Bilpleiebutikken fredrikstad.
  • Bild daumen hoch.
  • Primavera bei dm.
  • Årets fotballspiller.