Home

Fitnessnora gravid oppdatering

Fitnessnora . Siste gravid-oppdatering. 45 kommentarer. Posted on 22.01.2016 kl. 09:43 . Her kommer den tredje, og forhåpentligvis den siste gravid-oppdateringen min. Jeg har hatt 6-7 uker mellom de tidligere, og jeg er absolutt ikke innstilt på å gå over tiden Ny gravid-oppdatering. 73 kommentarer. Fitnessnora sier: 11.12.2015, kl. 10:33 . Catrine: Vi har testet en gang, men skal teste igjen neste gang også for å være på den sikre siden Dadler har en god del sukker i seg ja - men det er min godis og det er jo fortsatt bedre enn vanlig type godterier Fitnessnora gravid: - Det har vært en veldig stor forandring Gravide Nora Mathisen om kroppsforandringene, babymage og vektoppgang. NORA MATHISEN har tidligere konkurrert i fitness og jobber som personlig trener